2012. sze 10.

Bástya elvtárs és az uszoda

írta: Mach Péter
Bástya elvtárs és az uszoda

Bejegyzés alcíme...

bástya.jpgLMP-s javaslatot nyújtott be a FIDESZ-frakció: a rendeletmódosítás szerint szeptembertől nem jár a képviselőknek az ingyenes uszodahasználat.

Másfél éve a képviselők és bizottsági tagok laptop juttatását vonta vissza a tiltakozásom miatt az azt előterjesztő városvezetés, most egy újabb juttatás szűnik meg a kerületben.

http://lmperzsebet.blog.hu/2011/02/07/lmp_s_reszsiker_pesterzsebeten

 A nyár közepén testületi ülésen vetettem fel azt a problémát, hogy miközben havi rendszerességgel kerül a képviselő-testület elé megszorításokat tartalmazó határozati javaslat aközben a képviselők mind a mai napig ingyenesen használhatják a sportlétesítményeket.

Akkor Dr Vas Imre alpolgámester azt válaszolta nem ismerem kellő mértékben a hatályos rendeletet és tévedek. Mára kiderült: kettőnk közül nem én tévedtem. Tévedni emberi dolog, belátni azt komoly teljesítmény.

A GŐZGÉP frakció most jól döntött és helyesen cselekedett: önálló napirendként beterjesztette a javaslatomat.

Remélem mivel nem én terjesztettem be így meg is szavazzák csütörtökön azt.

Ellenkező esetben újra elmondhatja valaki:

-  Én nem akarok gyanúsítgatni, Virág elvtárs, de nem jött egy kicsit későn ez a tűzoltóparancsnok?

Szólj hozzá

uszoda juttatás testület Címkék